Σελίδες

Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2008

Διέπραξες φόνο ;; Ορίστε ο δικηγόρος σου .....


Φαντάσου διαφήμιση στην τηλεόραση .. 

"Διέπραξες φόνο;; Σκότωσες ένα παιδάκι 16 ετών;; Έσπασες ένα κανάλι και έσπασες και την γυναίκα σου στο ξύλο ;; Έχεις προβλήματα με τον νόμο;;"

"Ε , και ;; Γιατί αγχώνεσαι ;; Ορίστε ο δικηγόρος σου.." 

"Αλέξης Κούγιας.. , ο δικηγόρος που θα σου λείσει το πρόβλημα..."

"Αλέξης Κούγιας. Ο δικηγόρος σου ..."

Ρε δεν ντρεπόμαστε λιγάκι ;;

Γιατί το λέω θα μου πείτε τώρα.. 

Γιατί ο Κούγιας, είναι ο δικηγόρος των "εκτελεστών" του νεαρού Αλέξανδρου... Αυτός είναι που θα προσπαθήσει να τους σώσει.. Και ειλικρινά, μην σας φανεί παράξενο αν τα καταφέρει τελικά.. 

Αν και με τις γελοιότητες  που άκουσα σήμερα στην απολογιά των δυο, δύσκολο το βλέπω να την βγάζουν καθαρή.. Θα μου πείτε όμως, πότε η Ελλάδα έγινε σοβαρή χώρα και τα μη σοβαρά δεν έχουν θέση και αξία ;; Σωστό και αυτό..  

Μέχρι πριν κάποια χρόνια, είχαμε εμπιστοσύνη στην Ελληνική δικαιοσύνη.. Αλήθεια υπήρχε εμπιστοσύνη.. Σήμερα, υπάρχει ;; Πλάκα μου κάνετε ε ;;

Έχω μια ερώτηση να κάνω. Ένας δικηγόρος του μεγέθους του Κούγια (δεν εννοώ καθ' ύψος), έχετε ιδέα με πόσα χρήματα αμοίβεται μόνο για την επίσκεψη ;; Επειδή εγώ ξέρω, αφήστε το καλύτερα.. Τα χρήματα αυτά, οι ειδικοί φρουροί, που  τα βρήκαν;; Σοβαρά ρωτάω.. Που βρήκαν τα χρήματα να πληρώνουν τον Κούγια ;; Εκτός και αν αυτός, έχει αναλάβει την υπόθεση, σαν δωράκι.. Επειδή και αυτός έχει μικρά παιδιά και θέλει να αισθάνεται ασφαλής.. Να αισθάνεται ότι άνθρωποι σαν τους πελάτες του, είναι ελεύρεροι και προστατεύουν τα παιδιά του, από τα παιδιά του υπόλοιπου κόσμου.. 

Πως το κάνουν αυτό ;; Δεν είσαι καλό παιδί ;; Είσαι "ζιζάνιο" στο σχολείο σου ;; Κατεβαίνεις σε πορείες ή απλά τυχαίνει να περνάς από εκεί ;; 

Σε σκοτώνω ... Τέλος.. Έχω δικηγόρο πίσω μου εγώ.. 

Τι να πω.. Πότε φτάσαμε σε αυτή την χώρα που γέννησε τον πολιτισμό, την φιλοσφοφία και τις τέχνες και όχι μόνο, όλα να γίνονται για το χρήμα και την δόξα, δεν ξέρω.. 

Αυτό που κάνει ο Κούγιας, είναι ξεπούλημα της Νομικής επιστήμης και όχι μόνο.. Είναι ξεπούλημα του ίδιου του εαυτού του.. Αλλά θα μου πεις, εδώ δεν είχε τσίπα επάνω του, να μην ξαναεμφανιστεί πουθενά με τόσα και τόσα που έχει κάνει.. Θα άφηνε μια υπόθεση λαυράκι να χαθεί από τα χέρια του;; 

Και θέλουμε μετά, να συζητάμε σοβαρά σε αυτή την χώρα.. Σε μια χώρα που οι αξίες και τα ιδανικά έχουν χαθεί εδώ και πολλά χρόνια.. Πάρα πολλά χρόνια... 

Είμαστε άξιοι της μοίρας μας και μην σας φανεί παράξενο αν οι φονιάδες του Αλέξανδρου την γλυτώσουν μόνο με απόταξη από το Αστυνομικό Σώμα.. 

Όπως έλεγε και ο Σεφερλής κάποτε .. 

Σοβαρότης , μηδέν ....  


 




Δεν υπάρχουν σχόλια: