Σελίδες

Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2008

3ο Επίσημο Ούστ ..


Δημοσιογράφος δεν είμαι και σίγουρα τα κείμενα μου, δεν διαθέτουν λόγο δημοσιογραφικό..

Είμαι όμως Έλληνας φορολογούμενος πολίτης και έχω δικαίωμα στον λόγο και την έκφραση .. Στον ελεύθερο λόγο και έκφραση.. Εκτός και αν δεν έχω.. Αν κινδυνεύω και εγώ να με σκοτώσουν, όπως σκότωσαν τον 16χρονο προχθές ..

Γιατί και ο 16χρονος, την "επανάσταση" του έκανε.. Την επανάσταση που κάνουμε όλοι κάποια στιγμή στην ζωή μας... Μόνο που του συγκεκριμένου ΠΑΙΔΙΟΥ την ζωή, την σταμάτησε πρόωρα ένας τι .... ;;; Αστυφύλακας να πω ;; Πλάκα μου κάνετε ε ;;

Αναρωτιέμαι ..

Εγώ είμαι φορολογούμενος, για να πληρώνω με τον κόπο μου, ανίκανους ;;; Ανθρώπους που βγαίνουν στον δρόμο και νομίζουν ότι είναι η προσωποποίηση του νόμου ;;
Γι' αυτό δουλεύω και σκοτώνομαι ; Και που βρε ηλίθιε λέει ο νόμος , ότι μπορείς να εκτελέσεις ένα παιδάκι 16 ετών εν ψυχρώ ;;

Πληρώνω για να έχω μια αστυνομία που προστατεύει εμένα και αύριο το πρωί θα προστατεύσει και το παιδί μου... Δηλαδή τώρα, θα πρέπει να σκέφτομαι, μήπως σκοτώσει το παιδί μου ;; Λάθος.. Όχι σκοτώσει.. Εκτελέσει ...

Τι είναι αυτά ;;

Έγινε τέτοιο πράγμα και ακόμα το συζητάμε ;; Αντί να έχουν πέσει κεφάλια, ακόμα το συζητάμε ;; Είμαστε καλά ή έχει δίκιο ο Δημοσθένης Λιακόπουλος που λέει ότι μας ψεκάζουν με χημικά για να μας κρατάνε κοιμισμένους ;; Πάμε καλά ;; Μάλλον όχι..

Αυτά που έχουν γίνει, είναι η αρχή.. Κάποια στιγμή η Ελληνική αστυνομία, πρέπει να γίνει σώμα ασφαλείας σοβαρό και όχι για τα πανηγύρια που είναι τώρα.. Τώρα, το μόνο που ξέρετε να κάνετε, είναι να δέρνετε γέρους συνταξιούχους στις πορείες και να κάνετε τους μάγκες στους δρόμους...

Όχι ότι οι διαδηλωτές είχαν δίκιο που έκαναν ότι έκαναν.. Όχι.. Δεν φταίνε τα μαγαζιά του κόσμου για τις μακακίες ενός ηλίθιου..

Τι θα έπρεπε να κάνουν ;;

Να πάνε στην βουλή, όχι έξω όμως.. Μέσα.. Να πάνε και να σαπίσουν στο ξύλο τριακόσιους άχρηστους πολιτικούς που έχουμε σε αυτή την χώρα.. Γιατί κάθε πράγμα που γίνεται, είναι αποτέλεσμα δικιάς τους δουλειάς.. Και αν ένας ανίκανος έκανε ότι έκανε, αυτοί φταίνε και μόνο αυτοί ...

Και μετά, να πάρουν αμπάριζα τα υπουργεία, αστυνομικά τμήματα κλπ.. Εκεί, θα τους παραδεχόμουν.. Αυτά που έκαναν όμως, είναι δουλειά των άλλων γνωστών ανεγκέφαλων ηλιθίων, που επειδή η μαμά τους δεν τους θήλασε αρκετά μικρούς , οι εγκέφαλοι τους δεν έχουν αναπτυχθεί όπως θα έπρεπε.. Για τους κουκουλοφόρους μιλάω... Γνωστοί ηλίθιοι και αυτοί..

Το θέμα είναι ένα ..

Μια μάνα έχασε το παιδί της στα 16 του χρόνια και φταίει ένας ανίκανος ηλίθιος αστυφύλακας γι' αυτό.. Και μην νομίζετε ότι είναι, ένας μόνο ο ανίκανος σε αυτό το σώμα ασφαλείας .... Πλανάστε πλάνην οικτρά ...

Πολλοί άνθρωποι επαγγελματίες και μη, καταστράφηκαν.. Καταστράφηκε η περιουσία τους, η δουλειά τους , η ζωή τους .. Γι' αυτό φταίνε τα ηλίθια κακομαθημένα "παιδάκια" στα οποία αναφέρθηκα πριν..

Τιμωρία και στους μεν και στους δε...

Για τον ανίκανο, δεν το συζητώ τι πρέπει να γίνει... Η αστυνομία πρέπει να του πει : Βρε ούστ από 'δω άχρηστε και να βρεθεί ένας δικαστής που να τον κλείσει στην φυλακή τρεις ισόβια και να σαπίσει εκεί ...

Για τα "παιδάκια" όμως, ελπίζω να βρεθούν ικανοί αστυνομικοί και να κάνουν την δουλειά τους..

Και προσοχή παιδιά.. Αυτά τα όπλα που έχετε στο πλάι σας, δεν είναι νεροπίστολα.. Είναι αληθινά και σκοτώνουν κόσμο...








Δεν υπάρχουν σχόλια: