Σελίδες

Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Σώσε με γιατρέ …

big-pagkalos

Γιατρέ μου, αλήθεια αναρωτιέμαι.

Ένας άνθρωπος κοντά στα 80, με περισσότερα από 150 παραπάνω κιλά και για περισσότερα από τα μισά του χρόνια, δεν θα έπρεπε κανονικά να έχει αποδημήσει εις κύριων, εις τόπον χλοερών εδώ και καιρό ;;

Γιατί δεν έχει ; Ε ;;

Και όχι μόνο είναι ακόμα ζωντανός, βασιλεύει κιόλας και τον κόσμο κυριεύει που λένε. Ζει την δεύτερη εφηβεία του. Αυτήν κατά την οποία και να πεις και καμιά κουταμάρα, να κάνεις και καμιά βλακεία, δικαιολογείται έως έναν βαθμό. Αυτός όμως γιατρέ μου, κάνει μόνο τέτοια. Λέει μόνο βλακείες και κάνει μόνο βλακείες. Γενικότερα, δεν πάει καλά τελευταία. Και κάτι μου λέει γιατρέ μου, ότι έχει σταματήσει να τρώει. Δεν τρώει και με φοβίζει πως θα θα ζήσει πολύ ακόμα. Σαν τον Μητσοτάκη και δεν θα το το αντέξω. Να μου πεις, λένε πως οι ελέφαντες ζούνε πάνω από 100 χρόνια και έτσι όπως το βλέπω, δεν διαφέρει και πολύ από τον Ντάμπο. Βάλε τον στα τέσσερα, βάλε του και μια ουρίτσα πίσω, έτοιμος ο ελέφαντας..

Όσον αφορά την στάση την οποία ανέφερα (στα τέσσερα δηλαδή), μην ανησυχείς για τα γονατάκια του. Τόσα χρόνια υπουργός. Έχει μάθει γιατρέ μου …. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: