Σελίδες

Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2008

Μετά το ούστ, όλα δούλεψαν κανονικά ...


Θυμάστε υποθέτω το πρώτο μου επίσημο ούστ.. Το είχα πει στον Ο.Τ.Ε Κυπαρισσίας σχετικά με την διακοπή του Internet για κάποιες μέρες, καθώς και την συμπεριφορά του υπαλλήλου της Τεχνικής Υπηρεσίας..

Σήμερα το πρωϊ στις 8 που ήρθα εγώ στον υπολογιστή μου, τα πάντα είχαν διορθωθεί.. Είχα μια χαρά Internet και όλα δούλευαν κανονικά..

Δεν ξέρω αν το ούστ έφτασε στα αφτιά τους , ή τι άλλο μπορεί να έχει συμβεί.. Μπορεί απλά να έτυχε.. Το ότι έχω Internet, δεν σημαίνει τίποτα.. Έχω στείλει και δεύτερη καταγγελία στην Ε.Ε.Τ.Τ και περιμένω να δω τι θα κάνει σχετικά με τον υπάλληλο..

1 σχόλιο:

FILIATRANEWS είπε...

Τόσο κράξιμο έφαγαν.
Τόσο απο σένα όσο και απο εμένα και άλλα blogs.
ΑΛΟΙΜΟΝΟ να μην γινόταν τίποτα.....