Σελίδες

Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2008

Χιουμοράκι .. (;;)


Έχω μια απορία.

Θα την πω εδώ σε εσάς και ήθελα μια απάντηση..

Είσαι παπάς λοιπόν και έχεις στην ιδιοκτησία σου, έναν ραδιοφωνικό σταθμό στον Νομό Ηλείας.. Αυτός ο ραδιοφωνικός σταθμός, έχει προβλήματα με κάποιον άλλον ραδιοφωνικό σταθμό στον Νομό Μεσσηνίας. Αν και σε διαφορετικούς Νομούς εκπέμπετε και οι δυο, στην ίδια συχνότητα και κάνετε παρεμβολή ο ένας στον άλλο.. Δεν βγάζετε άκρη λοιπόν και εσύ , τρέχεις τον Μεσσήνιο στα δικαστήρια..

Η ερώτηση μου.

Αν ο Μεσσήνιος σε πάρει τηλέφωνο μια μέρα και σου πει : " Πάτερ έχω δικαστήριο σήμερα, με κάποιον που έχει Ραδιοφωνικό σταθμό στην Ηλεία και μου έχει κάνει μήνυση.. Θα μου δώσεις την ευλογία σου να πάνε όλα καλά και να κερδίσω στο δικαστήριο ;; "

Τι θα κάνεις ...... πάτερ ;;;

Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.. Την επόμενη φορά όμως, θα πω τα πράγματα με το όνομα τους ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: