Σελίδες

Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2008

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΠΡΩΤΟΥ ΕΠΙΣΗΜΟΥ ΟΥΣΤ..


Και μπορεί να μην θέλω να αποκαλύψω ονόματα και άλλα στοιχεία των υπαλλήλων του Ο.Τ.Ε που αναφέρω στην προηγούμενη δημοσίευση μου, μπορώ όμως να δημοσιεύσω τα τηλέφωνα στα γραφεία τους στο κατάστημα του Ο.Τ.Ε.

κος Γιώργος ........ (Τεχνικός Τμήματος Δικτύων) : 27610 24299

κος Νίκος ....... (Προϊστάμενος) : 27610 24399

Προϊστάμενος Τεχνικών Υπηρεσιών - Πάτρα : 2610 317499

Προϊστάμενος Τεχνικών Υπηρεσιών - Καλαμάτα : 27210 24199

Κάποιος πρέπει να τους πει, ΑΡΚΕΤΑ ....

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Diabasa sto filiatra news to problima me ton OTE pou exete.
Mhn tous lupi8eite parakalw.
Lupamai gia tin sumperifor dhmosion ypallilwn prow ton politi.
Eimai mazi sas.

Giorgos.

ΕΛΛΗΝΑΣ... είπε...

Δεν θα λυπηθώ κανέναν και θα το τραβήξω όσο πάει. Όχι γιατί έχω κάποια εκδικητική διάθεση ή κάτι τέτοιο, αλλά γιατί το γεγονός είναι ανεπίτρεπτο.. Επίσης, γιατί όλοι αυτοί νομίζουν ότι είναι "αλεξίσφαιροι" και δεν τους αγγίζει τίποτα.. Αυτό είναι που με κάνει έξω φρενών.. Εγώ μοχθώ και παλεύω κάθε μέρα του μήνα για να τα βγάλω πέρα και μετράω ακόμα και το ευρώ και αυτοί δεν σέβονται ότι από το δικό μου ευρώ, την δικιά μου δουλειά και τον δικό μου μόχθο, ζουν και επιβιώνουν... Αυτό, με τρελαίνει ...