Σελίδες

Πέμπτη 6 Αυγούστου 2009

ΝΕΑ ΓΡΙΠΗ , ΕΜΒΟΛΙΟ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ;;


Αναρωτιέμαι τώρα εγώ, με το κουτό, περιορισμένων δυνατοτήτων μυαλό μου..

Μπορεί κάποιος να μου πει, τι είδους νέα απατεωνιά ετοιμάζουν με αυτή την ιστορία της νέας γρίπης και του εμβολιασμού μας γι την αντιμετώπιση της ;;

Από τα λίγα που έχω παρακολουθήσει, ξέρω πως τα κρούσματα σε όλο τον κόσμο, είναι γύρω στα 150.000 και τα θανατηφόρα, είναι περίπου 1.000 και κάτι..

Αυτό, έχει προκαλέσει πανικό..
Πανικό τόσο μεγάλο, που αυτή την στιγμή μου διαφεύγει το ποσό (κάποια δις ευρώ νομίζω) που θα κερδίσει η εταιρία που παράγει το "εμβόλιο" για την καταπολέμηση αυτής της φονικής γρίπης.


Επίσης γνωρίζω, πως δεν γνωρίζω τίποτα σχετικά με τα συμπτώματα της νέας αυτής γρίπης..

Επίσης, γνωρίζω πως ο πρωθυπουργός διέταξε να γίνει εμβολιασμός όλου του πληθυσμού, αλλά το εμβόλιο θα το προμηθευόμαστε από το φαρμακείο, μετά από συνταγή γιατρού και με κόστος 27€ και κάτι..

Και μάλιστα, για να μην έχουμε φαινόμενα κατάχρησης λέει, θα γίνεται αυστηρός έλεγχος και εξετάσεις πριν μας το συνταγογραφήσει ο γιατρός..

Με εντυπωσιάζει όλη αυτή η πρόνοια , η φροντίδα που μας δείχνουν..

Μάαααλιστα..

Ένα από τα πράγματα που δεν ξέρω, είναι οι παρενέργειες του εν λόγω εμβολίου.. Αυτό νομίζω, θα έπρεπε να το ξέρω ε ;;

Επίσης δεν γνωρίζω, γιατί εδώ στην Ελλάδα τόσος πανικός..

Από ότι θυμάμαι όμως, οι φαρμακοβιομηχανίες κολυμπάνε στο χρήμα, την διαφθορά και την διαπλοκή..

Και για να πω την αλήθεια, τον Αβραμόπουλο, δεν τον έχω και πολύ σε εκτίμηση..

Ως γνωστόν φυσικά, κανέναν δεξιοφασίστα δεν έχω σε εκτίμηση και φυσικά δεν του έχω καμία εμπιστοσύνη, αλλά λέμε τώρα..

Κάτι βρωμάει σε αυτή την ιστορία...

Για να δούμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια: